Ubiegły rok obfitował w wiele dobrych albumów na scenie hip-hopowej, a co za tym idzie powstało bardzo dużo dobrych kawałków, które zagościły w moich głośnikach na długie godziny. Starałem się, żeby moja własna lista pięciu tracków, które uznaje za najlepsze w roku 2012 była zróżnicowana stylowo, bo przecież wszystkich, które chciałem nie udało mi się tu zmieścić. Kolejność jest przypadkowa. Do dzieła.

#1 ScHoolBoy Q – Hands On The Wheel (feat. A$AP Rocky)

 

Schoolboy Q, reprezentant Top Dawg Ent. wydał świetny album "Habits & Contradictions", a ten track przez bardzo długi czas nie opuszczał mojej playlisty, szczególnie nadaje się na imprezę, a klimat kawałka świetnie oddaje klip. Dodatkową rzeczą jest obecność A$AP Rocky'ego, czyli mojego ulubionego MC minionego roku.

 #2 Jenova 7 - Inner Space (feat. Hugo Kant)

 

 Michael J. Sirois, czyli Jenova 7 jest moim ulubionym odkryciem ostatniego roku. Mało znany beatmaker (również producent filmowy oraz fotograf) wydał w zeszłym roku 3 albumy. Piękny jazzowy track Inner Space, przenosi nas w inny wymiar, z którego z pewnością ciężko będzie Wam wrócić. Kawałek ten został umieszczony na płycie Dark Water Jazz vol. 2 (polecam sprawdzić również vol.1, który wyszedł w roku 2011).

#3 Big K.R.I.T. – Boobie Miles

 

 Na początku 2012r. mogło się wydawać, że będzie to jego rok, ale wydaje mi się, że Kendrick Lamar wraz z całą bandą swagraperów trochę go przyćmili. Mimo wszystko Big K.R.I.T. wydał bardzo dobry album, uwiecznieniem którego był singiel Boobie Miles.

 #4 Apollo Brown & O.C. – Signs

 

 Apollo Brown, będący w tym roku w formie wydał 2 dobre albumy w duecie z raperami z najwyższej półki, ale jednak pierwsza płyta wraz z O.C. zrobiła na mnie dużo większe wrażenie (od tej z Guilty Simpson'em). Signs był bez wątpienia najjaśniejszym punktem tego albumu. Bardzo długo nie opuszczał moich słuchawek, jedynie jego długość może martwić, bo w mojej opinii jest on zbyt krótki, ale to już nie mi decydować.

 #5 Ab-Soul - Illuminate (ft. Kendrick Lamar)

 

 Kolejny reprezentant Top Dawg, kolejny banger. Z pewnością najlepszy track z płyty Control System.

 - Beny


Leave a Reply

O blogu tak pokrótce.

Któregoś dnia, na koncercie w Warszawie spotkało się dwóch panów o bliźniaczych gustach muzycznych, które charakteryzowała miłość do alternatywnych wersji. Wraz z rozwojem bloga dołączyli kolejni pasjonaci, których nieszablonowa wiedza i szerokie horyzonty muzyczne z powodzeniem wzbogacają zasoby RemixWolę. Tytuł trochę przewrotny. Głownie chodzi o to, że lubimy grzebać w singlach, albumach, składankach itp.. Nie każdy ma na to czas, więc postanowiliśmy podać wam pod nos najlepsze (bądź równie dobre, co oryginał) naszym zdaniem remixy. Smacznego !
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne Posty

Polub nas

123 mic check